Vakantie gaat door. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Vakantie gaat door. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Vakantie gaat door.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

27 Januari 2008 | Nederland, Hilversum

Wij hebben besloten om a.s. zaterdag af te reizen. De eventuele narigheden liggen duizenden kilometers bij onze bestemming vandaan.
Dus deze week nog prikken en Malariapillen halen.

• 27 Januari 2008 - 17:50

Loes Poland:

Nou veel plezier dan. Maar wees wel voorzichtig

• 27 Januari 2008 - 18:48

Marieke:

Ja...
    Ik heb jullie gevonden op het net! mooi zo!
    Ik ben heel benieuwd naar de reisverhalen!

Hele fijne vakantie, geniet ervan! En doe voorzichtig met al die leeuwen en andere gevaarlijk dieren!

Liefs...

• 27 Januari 2008 - 19:14

Nell V Vliet:

veel plezier en ga er van genieten samen

• 27 Januari 2008 - 19:22

Paul En Gerda:

Heel fijne vakantie en kom heelhuids thuis.

• 27 Januari 2008 - 20:27

Trees:

Wel fijn dan,goeie vakantie maak veel plaatjes.

• 28 Januari 2008 - 00:02

Marry.:

leuk om te horen dat jullie toch gaan vertrekken heel veel plezier en geniet ervan.Wat zullen jullie veel te vertellen hebben over alles wat jullie gezien en meegemaakt hebben.Heel veel vaacantie plezier en een hele goede reis doeiiiiii

• 28 Januari 2008 - 12:21

Yvon En Willem:

een hele gezonde reis hier gaat alles goed kusjes van ons

• 28 Januari 2008 - 13:18

Annemieke:

Fijn dat jullie toch nog weg kunnen, VEEL plezier.

• 28 Januari 2008 - 16:47

Trudi:

Er is overigens nog steeds een negatief reisadvies van kracht. Je zou nu nog over kunnen boeken naar Tanzania, dat is het buurland. Wel iets duurder, maar de faciliteiten zijn daar beter. En vandaar uit kun je ook de Kilimanjaro zien.
    Groetjes en als jullie toch gaan veel plezier, maar kijk uit. Hoelang blijven jullie weg? En laat halverwege iets van je horen via de mail of zo.
    Trudi

• 28 Januari 2008 - 17:52

Lia:

heel veel plezier en kijk goed uit je weet maar nooit groetjes

• 30 Januari 2008 - 09:04

Peter En Mies:

Wat een gedoe zeg.Moet je nu wel of niet de koffers gaan pakken.Hebben jullie wel de prikken en de malariapillen gehaald?
    We hopen nu toch echt dat de volgende reactie vanaf de vakantie zal komen. Veel succes en veel plezier en de groetjes van Peter en Mies.

• 30 Januari 2008 - 12:21

Ton En Ria:

Wij hopen dat jullie een fijne tijd hebben in Kenia! Doe wel voorzichtig wij denken aan jullie.Dikke kus!!!!!!!!!!

• 30 Januari 2008 - 20:45

Marjo (zwemmen):

Ik zie nog geen nieuwe berichten, dus vrees dat je nog niks gehoord hebt over een ander resort en andere vlucht.
    Mijn oom en tante zijn net een maandje terug uit Durban en daar mochten ze alleen bij het hotel blijven op het strand. Het was daar niet veilig om de straat op te gaan. Ze mochten nergens heen. Houd dat dus even in je achterhoofd. Ik begreep dat jullie daar eventueel als alternatief naartoe konden.
    Ik vertelde mijn moeder jullie verhaal en die vertelde mij dit. Vandaar dus dat ik je daar vanavond bij het zwemmen niets over verteld heb. (Niet dat je denkt: "wat een trut , had ze net ook wel kunnen vertellen ").

Ben benieuwd wat het gaat worden. Zal aan jullie denken hoor.

groetjes, Marjo

• 31 Januari 2008 - 18:27

Annemieke:

Jammer voor jullie dat het niet door gaat. Succes met het vinden van 'n nieuwe bestemming