Dinsdag gaan we weg!! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Dinsdag gaan we weg!! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Dinsdag gaan we weg!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

01 Februari 2008 | Nederland, Hilversum

Hallo allemaal,

Nou gelukkig het is voor elkaar. Dinsdagavond om 20.30 uur vliegen we naar .... BANGKOK. Henk en ik zijn er nog nooit geweest en Dries en Adrie wel. Het plan is om er 2 dagen te blijven en daarna een mooi strandje of i.d. op te zoeken. Maar dat zien we daar wel. Geen safari, maar toch avontuur. Als we kunnen internetten houden we julie op de hoogte.
Volgens plan zijn we donderdag 21 februari weer thuis.

Trouwens ik kreeg een leuk bericht op mijn werk. Van 12 t/m 20 april mag ik mee op een bouwreis naar Afrika. Dus ik ga dit jaar toch naar Afrika. Leuk he?
Ik zit nu op kantoor en ga even eten.

Tot gauw Henk en Lidy

  • 01 Februari 2008 - 12:59

    Marjo (zwemmen):

    Geweldig nieuws.
    En wat leuk, toch Thailand.
    Wij zijn daar van de zomer geweest en hebben een geweldige reis gehad.
    Mocht je wat willen weten, horen of zien (foto's of zo) mag je me mailen of bellen hoor. Op het eiland Koh Chang zaten wij in een heel mooi resort genaamd Barali Beach resort. Huisjes aan het strand,met een zwembad met een poolbar. Geweldig. En op het eiland kun je op olifantensafari, scootersafari, heerlijk zonnebaden enz. Het was echt paradijselijk. Moet je maar eens even gaan googelen.
    Mocht ik je niet meer horen of zien, dan in ieder geval heel veel plezier en een fijne vakantie gewenst. Sawadee Ka (= goeiedag in het Thais)
    Doeg, Marjo 06-23044307 vanderlaan9@zonnet.nl

  • 01 Februari 2008 - 13:00

    Trees:

    Leuk bangkok,gaan Dries en Adrie wel mee?
    Veel plezier en have fun.

  • 01 Februari 2008 - 13:04

    Marjo (zwemmen):

    Vergeten te vertellen. In het noorden zijn wij in Chiang Mai geweest. Ook heel mooi. Prachtige omgeving, maar geen zee en strand. Wij zaten daar in het Karinthip Village hotel. Ook erg leuk en gezellig met zwembad. Je moet maar eens kijken op www.bmair.nl daar vind je een hoop info over thailand. Wij hebben bij die organisatie geboekt.
    Doeg, Marjo
    (sorry hoor, ik ratel weer te veel zeker)

  • 01 Februari 2008 - 14:41

    Annemieke:

    Fijn dat jullie toch nog iets hebben kunnen vinden, Bangkok, lijkt me ook te gek. Fijne vakantie!!
    Mag Henk ook mee naar Afrika?

  • 01 Februari 2008 - 15:01

    Peter En Mies:

    Een goede reis en veel plezier

  • 01 Februari 2008 - 15:54

    Lia:

    nou gelukkig dat jullie nog wat anders hebben gevonden.
    en je kan ook op olifantensafari las ik, dat is toch ook leuk.
    veel plezier en tot internet

  • 01 Februari 2008 - 16:48

    Trudi:

    Gelukkig..... Jullie hebben een ander adresje gevonden. Veel plezier en tot horens.

  • 01 Februari 2008 - 19:39

    Ton En Ria:

    Nou luitjes een pak van mijn hart na het verslag van Trudy gelezen te hebben was ik wel geschrokken.Het wordt dus toch een warm land dus de koffer kan dicht blijven!!!!!!!!!Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan ook de reis en veel plezier DOEIIIIIIIIIIIIIIIIII

  • 04 Februari 2008 - 19:05

    Marjo:

    Nog 1 nachtje.
    Fijne vakantie. Veel plezier en goede vlucht !!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidy

ik ben gepensioneerd maar nog steeds erg actief vooral in reizen. Ik hoop hier nog veel reizen op te kunnen verslaan.

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 118701

Voorgaande reizen:

05 November 2016 - 19 November 2016

Rondje Marokko

30 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Cruise naar Noorwegen

28 April 2014 - 19 Mei 2014

Rondje Balkan

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java - Bali

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java-Bali

08 December 2011 - 28 December 2011

Onze 1e echte Cruise

10 Oktober 2010 - 29 Oktober 2010

Naar Suriname en Curacao

06 Februari 2008 - 23 Februari 2008

Toch naar Thailand

Landen bezocht: