Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Weer terug in Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

18 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Zo we zijn weer in Khoasan in Bangkok. Ons hotel ligt midden in deze buurt, heel gezellig en alles, marktjes enz. enz. dicht bij. Gisteravond heeft de kok van het hotel in Koh Samed een heerlijk thais afscheids/verrassingsdiner voor ons gemaakt,zalig, we hebben genoten. We hebben een goede reis naar Bangkok gehad, alles klopte en we waren om 14.00 uur weer op onze startpositie. Even uitrusten, de koffers naar de kamer en er weer op uit. Henk was niet lekker dus die ging naar bed, 3S had het na een half uur ook gezien dus A3 en ik shoppen. We hebben voor iedereen iets leuks weten te bemachtigen. Tenminste wij vinden het leuk. Hopelijk de kids ook. Terug naar het hotel waar Henk nog steeds in coma lag en deze bleef in bed. Dus wij in een taxi naar Pat Pong. De Walkingstreet van Bangkok met een hele grote markt en daarvoor gingen wij naturlijk en niet voor de sextenten, he 3S. Nu zijn we eindelijk klaar met shoppen. Tenminste dat hopen de mannen. Ha, ha, ha. Het is nu 23.40 uur en nog steeds 30 graden, goed voor ons kleurtje en voor onze okselfrisheid. Het lijkt ons beter om nu de lakenstraat op te zoeken, morgen hebben we weer een hele drukke dag. Broeken passen, het Royal Palace bezoeken en een kopje koffie drinken op het dak van Bangkok. dus de voeten moetenm uitgerust zijn, maar niet getreurd want dan nemen we gewoon een extra voetmassage en 3S mag geen oliemassage meer, hij zit al heel erg over zijn tax. Raakt er aan verslaafd, al die giegelende masseuses. Zo nu stop ik er echt mee want al die dirthy details zullen we jullie besparen. Chey ik heb het woord bassie(??) gebruikt tegen een taxichauffeur, maar hij snapte er niets van. Was wel erg vermakelijk.
De groetjes vanm de bruine 4 en tot morgen misschien. Ik ga nu proberen uit te zoeken wie Ik2 is. Baal dat ik het niet weet. Doeii

• 18 Februari 2008 - 17:48

Ikke:

jij hoeft niet te balen, dat doe ik wel

• 18 Februari 2008 - 18:20

Of Ikke:

Ik werk nu

• 18 Februari 2008 - 18:21

Ikke Niet:

Toch niet

• 18 Februari 2008 - 19:35

Evelien:

Ben benieuwd naar alle cadeaus die jullie meenemen. Overgewicht????;-)
    Nog een paar dagen, genieten nog even hoor! Ben toch wel blij als jullie weer terug zijn! Dikke kus van mij en Chey!!

• 19 Februari 2008 - 11:09

Ton En Ria:

Nou het is wel om gevlogen maar leuk hoor jullie verslagen.Geniet nog van de laatste uurtjes!Jammer dat de mannen niet lekker waren wij zijn toch echt het sterke geslacht!!!!!!!!!!!!Dikke kus je zus

• 20 Februari 2008 - 10:30

Yvonne En Willem:

henk is in iedergeval uitgerust.