Weer heelhuids thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Weer heelhuids thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Weer heelhuids thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

22 Februari 2008 | Nederland, Hilversum

Hallo allemaal,

We zijn alweer 1.5 dag thuis. Gistermorgen om 06.00 uur aangekomen op Schiphol na een voorspoedige reis. 11.5 uur vliegen en alleen in het donker. Dus het enige wat je kunt doen in het vliegtuig is (proberen) te slapen. Mij lukt dat nooit, maar Henk sliep als een roos. Even wachten op Esther die ons op dit vroege uur kwam halen. Wel koud hoor. Heerlijk kopje Nederlandse koffie en toen was het of we nooit weggeweest waren. Daan en Milan uit bed en ze waren heel blij met hun presentjes. Om 10,00 uur naar huis, via de Lidl, koffers uitpakken, wasmachine aanzetten en om 19.00 uur lag alles gewassen en gestreken in de kast of alvast in de koffer voor de trip naar Afrika op 12-04-08. Wel even leuk om te vertellen, ik was een uurtje in slaap gevallen op de bank en toen ik wakker werd wist ik echt even niet meer waar ik was. Maar dat was zo over. Ik heb geprobeerd om nu foto´s op deze site te zetten maar ook dat is weer mislukt. Programma zegt dat het JPEG foto´s moeten zijn, dus toch maar weer advies aan Jurrie vragen.

Nu stop ik er echt mee. Iedereen nogmaals bedankt voor zijn of haar interesse en leuke reacties. A3 en 3S bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende trip.

Liefs Hank en Lidy

• 23 Februari 2008 - 10:34

Lia:

welkom thuis,nou blij dat alles goed is gegaan

• 23 Februari 2008 - 10:35

Ton En Ria:

Net pas je berichtje gelezen,fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn ! Misschien tot vanavond,ik zal maar flink wat schmink op doen anders val ik helemaal in het niet bij jullie gebruinde lijven gr.Ria

• 23 Februari 2008 - 12:16

Yvonne En Willem:

fijn dat jullie er weer zijn.ik zal de verslagen wel missen je zit toch wel mee tegenieten en natuurlijk stinkend jaloers al zou ik het lichamelijk niet aan kunnen.nou tot de volgende reis

• 26 Februari 2008 - 14:50

Thea:

hallo,lidy,en henk
    Ik heb jullie riesverslag gelezen wat een prachtig verhaal.De volgende keer moeten jullie mij ook maar mee nemen haha al is het alleen maar voor de koffers te dragen .hihi Maar jullie hebben het heel erg naar je zin gehad en dat is ook debedoeling met zo`n reis he Kijk dat je de dunne schijt krijg dat kan je in andere landen ook krijgen niet dan een paar pilletjes en je ben weer het mannetje Nou ik vond het een leuk verslag en wacht op volgende .p.s. ik woon al 4 maanden bij chris en zit niet zo veel achter de comp. Maar ik bel je wel van de week . heel veel kusjes