Dag 9 en 10 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Dag 9 en 10 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Dag 9 en 10

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

19 Oktober 2010 | Suriname, Paramaribo

Maandag 18 en dinsdag 19-10-2010

Hallo allemaal,
Het internet lag er vanaf gisteren hier in het hotel uit, dus vandaar nu 2 dagen.
Gisteren een rustdag, mijn kont moest ernstig bijkomen. Uitgeslapen een beetje geshopt en aan het zwembad bijgekleurd. Gisteravond met Marco en Tamara Roti gegeten, wat is dat erg lekker. Een ijsje toe dus de calorietjes doen hun best.
Vandaag een taxi geregeld en om 9 uur richting Bernadorp (Bernarddorp), het dorp waar Dorus, een kennisje van ons van dansen is geboren. Via een sightseeing weg erheen en de taxichauffeur als gids. In het dorpje geprobeerd mensen te spreken die haar nog kende (de moeder van de kapitein van het dorp) jammer genoeg niet gelukt. Dorus we wisten jouw meisjesachternaam niet, stom he!!
Hierna via een andere weg naar Lelydorp, daar was een klein marktje heel leuk. Toen even over de grote nieuwe brug en weer naar huis. Weer shoppen om Esther haar All Stars te vinden, probleem. De goedkoopste die we konden vinden zijn 160 RSD en dat is ongeveer 40 euro. Esther is dat te duur?? Ik moet het wel snel weten want morgen is de laatste dag hier in Suriname.
Vanmiddag eerst lekker een de ijskoffie en daarna natuurlijk aan het zwembad, Henk slaapt en zegt dat ik snurk!!! Vanavond lekker heel luxe uit eten geweest, nu even typen en lekker naar bed.

Milan wat goed zeg alweer een bad verder, dus als ik terug kom kan ik weer met jou naar zwemmen. Fraai is dat en ook erg gezellig.

Zo dat was het weer, we blijven genieten. Oh ja Evelien Henk smeert zich nu wel in. Eigenwijs nee dat geloof je toch zeker niet!!!

• 20 Oktober 2010 - 06:01

Esther:

is te duur hoor mams
    laat maar!!!
    wel bedankt voor de moeite.
    klinkt nog heerlijk allemaal.
    gaan jullie morgen naar curacau?

• 20 Oktober 2010 - 11:11

Ans:

Ha Lidy en Henk,

Zo te zien genieten jullie volop!
    Nog veel plezier de komende dagen, dan wordt het toch lekker luieren, zon, strand en zee?
    Liefs van Ans

• 20 Oktober 2010 - 12:36

Evelien:

Lekker allemaal hoor.. Ik ben jaloers! Heb je al gehoord dat Gabry is bevallen? Jim en Liam. vandaag geboren 20-10-2010. Alles gaat goed! Geniet nog van jullie laatste roti en dan op naar de witte stranden! xx Kus ook van Max