Dag 13 t/m 16 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Dag 13 t/m 16 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Dag 13 t/m 16

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

25 Oktober 2010 | Suriname, Paramaribo

Vrijdag 22-10 t/m maandag 25-10.

Ja daar zijn we eindelijk weer. We hebben het druk gehad en hier is het niet zo makkelijk om te internetten. We zitten nu op het kantoor bij de balie ons verslag te schrijven.
Eerste echte dag in Curacao, lekker uitgeslapen en ons tegoed gedaan aan een heerlijk ontbijtbuffet bijna op het strand. Toen direct door naar de beach. Lekker ligbed en genieten maar. Om 15.00 uur douchen, verkleden en met de lokale bus naar Willemstad. Geshopt, rondgekeken, wat gegeten en weer terug. Op ons eigen terras heerlijk op een ligbed naar de sterren gekeken. Hoe romatisch wil je hebben?? Toen lekker wandelen en Tamara en Marco met haar zusje tegengekomen.
Op tijd naar bed.
Volgende dag ontbeten en weer met de bus naar Willemstad, lekker op een terras gezeten en gekeken naar de verrichtingen van de pontonbrug. Het is wat bewolkt af en toe een buitje en 2 tellen later weer prachtige zon. En oh ja, UGS gekocht. Gepast onder mijn witte kniebroek geen pan natuurlijk. Terug naar hotel, douchen omkleden en heerlijk bij Hemmingway aan het strand gegeten. Bij hotel dagtocht over het eiland geboekt voor maandag.
Zondag lekker niks na het ontbijt hele dag op het strand gelegen, we zijn al verveld en beginnen nu met de 2e bruining.Tamara en Marco zijn vandaag naar Nederland vertrokken we hebben ze jammer genoeg niet meer gezien en hopen dat ze een goede reis hebben gehad. We bellen jullie als we weer thuis zijn om af te spreken. 's Nachts heel erg geregend, voel je niets van als je lekker in je bedje ligt.
Vandaag maandag, 7 uur eruit, direct otbijten en om 08.30 uur werden we opgehaald voor onze dagtocht. uitgebreide rondtoer door Willemstad, naar likeurstokerij Blue Curacao (lekker drankje hoor), naar een museum, naar de grotten in het Noorden, Westpunt en de flamingo's. Totaal een goed beeld van Curacao gekregen en weer veel geleerd. Onderweg diverse behoorlijke buien gehad. Hopelijk is het morgen weer een droge, warme dag.
Nog 2 hele dagen te gaan en dan zit het er weer op. Veel te snel allemaal. Ik weet niet of we voor dat we weg gaan nog iets kunnen laten horen. In ieder geval hebben wij een heel fijn gevoel over deze vakantie, alleeen de muskieten moeten ze nu maar op vakantie sturen.
Doris bedankt voor je berichtje. Je eerdere bericht hebben we inderdaad niet ontvangen. Marry nog gefeliciteerd en Ria sterkte met je dochter. Is ze al verder dan die 2 cm.?
Iedereen liefs en de groetjes van ons. We blijven nog even genieten.

• 26 Oktober 2010 - 11:12

Ria:

Hallo luitjes,wat een leuke ervaringen allemaal!Ik geniet met volle teugen mee hoor.We hebben nog geen nieuws Mars moet zo naar de verloskundige,ze was hier nog vanochtend had Tijl naar de creche gebracht.Je hoort wel als het zover is.Kus Ria

• 26 Oktober 2010 - 13:25

Annemieke:

Hoi, fijn dat jullie het zo naar je zin hebt. Geniet nog maar even, want het is bijna voorbij. Groetjes van ons

• 26 Oktober 2010 - 14:35

Marco En Tamara:

Hallo!

Nu eindelijk de tijd om uitgebreid jullie verhalen te lezen, leuk!

Wij hebben een goede vlucht gehad en eind van de ochtend (maandag) waren we weer thuis. Veel te koud hier, dus we willen weer terug ;-)!
    Alvast wat foto's afgedrukt en in een lijst gedaan om zo nog een beetje in de vakantiesfeer te blijven.

Nou, geniet er nog even van!

Groetjes,
    Marco en Tamara

• 27 Oktober 2010 - 11:11

Doris:

Hallo Lidy en Henk,
    Wat fijn zeg, genietenvan strand en leuke tochten. Heb je ook nog van die rond lopende leguanen en geiten gezien of misschien niet naar die gebieden geweest of dat ze er niet meer zijn.Jullie hebben echt een fijne vakantie uitgestippeld.Het zal wel wennen zijn als jullie weer terug zijn in de beginnende koude dagen, maar niet getreurd, dan komen jullie maar weer lekker weer Surinaams bij mij eten en hoor ik al jullie mooie verhalen. Veel plezier voor de laatste dagen, hou ze vast en... geniet.Liefs, Doris

• 30 Oktober 2010 - 08:57

Lia:

Nou het zit er weer op, is snel gegaan he!
    Nu weer goed ingepakt naar buiten.

groetjes Ben en Lia