Rondreis Java - Bali - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Rondreis Java - Bali - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Rondreis Java - Bali

Door: Henk en Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

12 Mei 2013 | Nederland, Hilversum

Vandaag zondag 12 mei, Moederdag. Van Henk een mooie plant met daarin een roos gekregen. Hoe lief.
Vandaag wassen, strijken enz. Vanmiddag naar 't Spant voor onze laatste voorstelling dit seizoen.
Morgen eerst naar aqua joggen, Henk z'n prik halen. Koffers inpakken, opruimen en dan dinsdag om 12.55 uur vliegen we naar Jakarta met een tussenlanding in Hong Kong.
We hebben er heel veel zin in.
Tot in Java

• 12 Mei 2013 - 11:54

Arthur:

Wow, wel opmerkelijk dat NIEMAND mij iets heeft vermeld dat jullie weer zo snel zo'n ondernemende trip aan het maken zijn, vooral met de conditie van Henk. Blijkbaar is dat onder controle.

Ik ben zeer onder de indruk van jullie avontuurlijk gedrag en enorm genieten van het leven en er alles uithalen wat je kunt, ook hoe jullie de creativiteit hebben deze trips de organiseren.

Geniet, hou het veilig en ik hoor graag jullie bevindingen wanneer je veilig terug gekeerd zijn.

Knuffels,

Arthur