dag 7 zondag - Reisverslag uit Veliko Tŭrnovo, Bulgarije van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu dag 7 zondag - Reisverslag uit Veliko Tŭrnovo, Bulgarije van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

dag 7 zondag

Blijf op de hoogte en volg Lidy

04 Mei 2014 | Bulgarije, Veliko Tŭrnovo

Zoals ik al schreef vanmorgen om 5.45 uur uit bed, douchen, koffers pakken, ontbijten en om 7.30 uur op pad naar Boekarest. Door de bergen lijkt 160 km. Wel 300 km. En maar regenen storten kun je beter zeggen. Om 12 uur in Boekarest, rondrit en stad bekeken. Het plein van de opstand gezien en het balkon waar Ceausescu door het volk werd uitgejouwd en moest vluchten. Toen naar het paleis van Ceausescu waar de anderen een rondleiding kregen en wij heerlijk door een park gewandeld hebben. Droog, zonnetje, heerlijk. Om 15.00 uur richting Bulgarije en wat denk je storten en het regent nog steeds. Verder een prachtige tocht door een schitterende natuur. Om 19.00 uur in ons hotel in Veliko Tarnovo. Op de 7de verdieping, mooie grote kamer. Hier blijven we weer 2 nachten. Net heerlijk diner gehad en nu aan de cappuccino. Morgen uitslapen!!! We vertrekken pas om 09.30 uur. En dan natuurlijk Henk zijn verjaardag vieren, gezellig. Tot morgen.
Bedankt voor jullie lieve reacties.

• 04 Mei 2014 - 23:38

Jos En Loes:

Hallo Henk en Lidy
    Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Henk.
    Wij hopen nog veel gezinde jaren!!!

Wij wensen jullie nog een fijne reis verder. Dat de regen nu maar
    op mag zijn.

Groetjes
    Jos en Loes

• 05 Mei 2014 - 01:22

Arthur En Mayte:

Hi Henk en Lidy,

Fin dat jullie zo'n mooie tri[ genieten en de accommodaties goed zijn, dat is altijd maar afwachten. Henk, gefeliciteerd met je 45ste verjaardag, lol, wij wensen je nog veel jaren toe en veel sterkte in de komende tijd, met veel liefde en steun van je familie en vrienden en zegen van boven, gaat dit zeker lukken. Ik hoop dat jullie een mooie reis terug hebben en dan wel thuis. Dank jullie wel om ons zo mooi op de hoogte te houden met de verslagen en foto ;s ik was erg verrast over de mooie natuur en gebouwen en zoals ik zie de wegen zijn ook niet slecht, beter dan in Mexico.

Hou ons op de hoogte en ik heb wat informatie toe gestuurd en hoop dat je die goed leest en wat daarin wat aanbevolen wordt, opvolgt. Het Ph niveau verhogen d.m.v. Baking Soda en citroen is heel belangrijk ongeacht de medische behandelingen. Dit is echt geen onzin.

Wij wensen veel geluk en zegen en denken aan jullie elke dag en bidden voor je.

Groeten van Arthur en Mayte

• 05 Mei 2014 - 09:27

Lia Van Baarle:

Hallo Henk en Lidy,

Henk gefeliciteerd met je verjaardag,maak er een hele dag van.
    En geniet nog maar lekker .

Lia

• 05 Mei 2014 - 11:46

Marry:

Hallo Henk.
    Van harte gefeliciteerd met jeverjaardag.
    Fijn dat je vanmorgen niet zo vroeg uit de veren moest.
    En hebben ze alvoor je gezongen.
    Nu wij nemen vanavond wel een neut.
    Groetjes van ons natuurlijk ook voor Lidy .
    Ton en Marry

• 05 Mei 2014 - 13:08

Martienenirene:

hi henk en lidy

Henk ten eerste van Harte gefeliciteerd,en geniet van deze dag.
    Ook jij Lidy gefeliciteerd met je man.
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Geniet nog verders,en Henk we nemen er eentlje op.

Groetjes van Irene en Martien.

• 05 Mei 2014 - 13:29

Ton En Ria:

Allereerst hartelijk gefeliciteerd Henk,lekker vroeg op je kunt niet iedere dag uitrusten hoor!
    Geniet van alles wat er nog komt.
    veel plezier Ton en Ria