dag 19 vrijdag - Reisverslag uit Čukarica, Servië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu dag 19 vrijdag - Reisverslag uit Čukarica, Servië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

dag 19 vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Lidy

16 Mei 2014 | Servië, Čukarica

Vanmorgen om 8.30uur in de bus op weg naar Servië, Belgrado. Een rustige reis met 1 uur bij de grens dus dat viel mee. Aangekomen bij ons hotel Best Western konden we de bus nergens kwijt dus eerst maar ons rondtoer door de stad. Het regent hier al 4 dagen en de rivieren staan heel hoog ook onderweg de weilanden waren net meren. De stad een grote chaos van verkeer. Uitgestapt om een dom te bekijken daar zijn ze in 1935 mee begonnen te bouwen en de binnenkant is nog lang niet af. Kan nog wel 20 jaar duren. Ook een gebouw gezien dat de bom van 1999 niet heeft overleefd. Daarna konden we de stadsmuren gaan bekijken een wandeling van 40 min. Dat hebben we maar niet gedaan in die stortregen. Met een aantal in de bus gebleven vlakbij het koffieapparaten. Dat was wat warmer. We hebben nu weer Europese tijd en om 18.00 uur weer bij het hotel. Nu was er gelukkig wel een parkeerplaats. Een foto vanuit onze kamer gemaakt alles is somber en het stort nog steeds. Henk ligt even te slapen want die was op. Om 19.00 uur diner ben benieuwd hoe dat hier is. Zo dat was het verslag voor vandaag. Morgen naar Kroatië naar Zagreb.

• 16 Mei 2014 - 19:21

Marry:

Hallo vakantievierders.
    WAT JAMMER DAT HET VAN DAT SLECHTE WEER IS BIJ JULLIE.
    GOED OM TE LEZEN DAT JULLIE ZO GENIETEN, JAMMER dat het weerniet zo meezit, maar daar kanniemand iets aan doen.Nog een paar gezellige dagen geniet ervan.
    Groetjes uit het zonnige Leimuiden doeii
    Ton en Marry