dag 20 zaterdag - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu dag 20 zaterdag - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

dag 20 zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Lidy

17 Mei 2014 | Kroatië, Zagreb

Na een mooie droge rit aangekomen in Zagreb in hotel Holiday. Daarna een rondtoer door de stad met de bus en aansluitend een wandeling met de gids langs alle mooie gebouwen enz. Een stad waar ik nog wel eens naar terug wil. Foto's krijg ik later nog van een medereiziger want ik ben mijn IPhone vergeten, stom hoor! Morgen een lange rit voor de boeg naar München. De een na laatste dag van de reis.
P.S. Dit verslag nu pas gemaakt want tijdens de trip lukt het niet om deze te verzenden.

  • 25 Juli 2015 - 14:27

    Trees Hoekstra:

    hallo

    wij hebben genoten van jullie verslag en doet ons overwegen om ook deze reis te doen.
    ik zou graag willen weten hoe het geregeld was met de lunch ik heb gelezen dat er een bulgaarse lunch was en dat jullie een keer een lunchpakket via het hotel hadden geregeld was dat op advies van de chauffeur? omdat er onderweg geen gelegenheid was om iets te kopen? ik zou het fijn vinden om dat te weten , want onze voorkeur gaat uit naar deze reis maar op tijd eten is voor mij erg belangrijk.

  • 31 Juli 2015 - 15:32

    Lidy Van Wittmarschen:

    Sorry dat ik het antwoord schuldig moet blijven. Deze vakantie was voor mijn man en mij heel hectisch. Mijn man bleek toen al erg ziek te zijn, verloor 10 kilo in die 3 weken en is helaas on november overleden.
    Er was elke dag een lunch en waarschijnlijk hebben we een lunchpakket meegekregen omdat er geen tijd/gelegenheid was om uitgebreid te lunchen. Het beste kunt u dat bij het reisbureau informeren.
    Verder een mooie reis die ik u kan aanbevelen.

    Met vr. gr. Lidy van Wittmarschen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb

Lidy

ik ben gepensioneerd maar nog steeds erg actief vooral in reizen. Ik hoop hier nog veel reizen op te kunnen verslaan.

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 118504

Voorgaande reizen:

05 November 2016 - 19 November 2016

Rondje Marokko

30 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Cruise naar Noorwegen

28 April 2014 - 19 Mei 2014

Rondje Balkan

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java - Bali

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java-Bali

08 December 2011 - 28 December 2011

Onze 1e echte Cruise

10 Oktober 2010 - 29 Oktober 2010

Naar Suriname en Curacao

06 Februari 2008 - 23 Februari 2008

Toch naar Thailand

Landen bezocht: