3e dag maandag - Reisverslag uit Flåm, Noorwegen van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu 3e dag maandag - Reisverslag uit Flåm, Noorwegen van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

3e dag maandag

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

02 Juni 2015 | Noorwegen, Flåm

Aangekomen in Flam via de Sognefjorden. Ontbeten en aan de wal. Eerst een treinkaartje kopen voor de Flambanatrein van Flam naar Myrdal. We konden om 12.20 met de trein mee. Dus eerst wat rondlopen. In de tussentijd was het gaan stortregenen en mijn knirps had het begeven. Ik een nieuwe kopen wat een ellende want ook die was niet tegen mij opgewassen. Eerst nog een museum bezocht en een even geshopt, een magneetje gekocht. Op tijd bij de trein en daar gingen we omhoog totaal 866 meter, 20 tunnels en 1 brug, totaal 20 km. in een uur tijd. Prachtig. Hoe langer hoe meer sneeuw op de bergen en langzamerhand ging de regen over in sneeuw.Halverwege een mooi waterval de Kjosfossen met nimfen die zongen en dansten. Heel apart. Op de top van de berg, de eindhalte was een ware sneeuwstorm en aangezien er niets te doen was, zijn we niet uitgestapt en toen weer terug. Van ellende enkel weer terug naar het schip. Even warm worden. Daarna ons cocktail uurtje heel dineren met heel gezellig mensen, naast het theater voor een goochelshow, heel leuk

• 02 Juni 2015 - 12:39

Bernadine:

Fijn dat jullie je zo goed amuseren. Jammer dat het weer niet erg meewerkt. Maar ondanks dat genieten jullie.

• 02 Juni 2015 - 14:58

Marry:

Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Laten we hopen dat het weer ook snel beter wordt,hier stormt en regent het de hele dag ptut weer.
    Dames vermaak jullie.
    Groetjes Marry en Ton.

• 02 Juni 2015 - 18:23

Ria G.:

Meiden, jullie treffen het wat weer betreft niet. Maar aan boord ontbreekt het jullie aan niets. Ook al de bioscoop ontdekt? Hoop dat ze leuke films aan boord hebben. Neem wel oordopjes mee want horen en zien vergaat je. Nog een hele fijne reis verder.
    Groetjes, Ria