4e dag dinsdag - Reisverslag uit Ulvik, Noorwegen van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu 4e dag dinsdag - Reisverslag uit Ulvik, Noorwegen van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

4e dag dinsdag

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

02 Juni 2015 | Noorwegen, Ulvik

Vandaag aangekomen Ulvik. Met de tender (reddingsboot met plaats voor 150 personen) naar de wal. Aan de kant stormde en regende het niet normaal. Dus wij het hotel in en gelukkig was daar WiFi. Alles bijgewerkt en na een uurtje weer droog en wij op weg. Heerlijk stuk gewandeld en daar kwamen we op een mooi plekje aan het water, tussen de bergen en midden inzet Hardangerfjord. Dit hadden we zelf niet kunnen bedenken. Wij wat paardebloemen en vergeet mij nietjes geplukt en alle drie wat as in onze hand en toen uitgestrooid, wat lieve dingen gezegd en toen de bloemetjes gestrooid. Een mooi en moeilijk moment. Wel fijn om dit samen met mijn meiden te doen.
Een wit houten kerkje bezocht, mochten geen kaarsjes aangestoken worden i.v.m. brandgevaar.
Weer terug aan boord, heerlijk dineren en naar het theater.