6e dag Donderdag - Reisverslag uit Kristiansund, Noorwegen van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu 6e dag Donderdag - Reisverslag uit Kristiansund, Noorwegen van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

6e dag Donderdag

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

04 Juni 2015 | Noorwegen, Kristiansund

Nou dat was gisteravond een feest. Eerst een echtpaar die schitterend viool speelde en daarbij een prachtige show. Ja we hebben genoten. Hierna werden we om 23.00 uur verrast door de Indische crew die een spetterende en hilarische show uitvoerde. We hebben tranen met tuiten gelachen Heerlijk!!

Vandaag aangemeerd in Kristiansand een mooi stadje. Dus wij van boord en met een treintje het stadje in, erg leuk. Inn het centrum uitgestapt en wat rondgelopen en winkels bekeken. Prachtige oude huisjes, Evelien bleef fotograferen. Op een terrasje lekker bakkie koffie gedronken. Het kerkje bekeken en eindelijk konden we een kaarsje voor Henk opsteken. De andere kerkjes waren van hout, dus geen kaarsjes. Hierna naar het haventje en de vismarkt en heerlijk broodje garnalen gegeten. Op tijd weer terug bij het schip. We waren uitgenodigd op de brug om 14.30 uur door de chief Engineer Marco Sneep. Wat een eer en leuk om alles eens te zien. Om 18.00 uur Cocktailtijd, oh wat is het lekker om elke middag weer 3 nieuwe smaken te proeven. Joelle onze cocktailshaker heeft wel 2000 recepten in zijn telefoon staan. Dus we moeten nog maar even blijven.
Hierna een galadiner, we waren uitgenodigd door Marco Sneep Chef Engineer aan boord van de Rotterdam en een vriend van hem Ben. Heerlijk, lekker wijntje en goed gezelschap.
Daarna om 22.00 uur naar het theater voor weer een vermakelijke voorstelling.
Opnieuw een heerlijk dag.