8e dag Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu 8e dag Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

8e dag Rotterdam

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

06 Juni 2015 | Nederland, Rotterdam

Keurig om 07.00 uur lagen we in de haven van Rotterdam vlakbij de Erasmusbrug. Wij eruit om die tijd, douchen, aankleden, laatste dingen in de tas en toen kwam om even voor 8 het ontbijt, heerlijk hoor. Wij moesten tussen 8.45 en 9.00 uur van boord als groen 3 werd opgeroepen. Keurig op tijd ging de ontscheping.
Buiten stonden de koffers en na even wachten kwamen Jurrie en Milan ons ophalen. Onderweg in de auto gingen de verhalen over en weer. Jur had het ook heel lekker gehad met de jongens, maar vond toch wel dat het heel druk was een halve dag werken en dan om 14.00 uur thuis zijn voor Milan, boodschappen doen, koken, wasje doen, opruimen. Ja Jur weet nu hoe druk voor Esther de combinatie is met haar werk en gezin.
Om 10.30 uur bij Evelien een bakkie gedronken en om 11.00 uur ben ik richting Hilversum gegaan. Mijn huis stond er gelukkig nog en de plantjes stonden er dankzij Natasja nog keurig bij. Thanks!

Nou mensen dit is het einde van een heerlijk weekje met mijn 2 meiden en voor herhaling vatbaar. Henk heeft een mooi plekje en wij hebben weer een stukje kunnen afsluiten.
Tot de volgende vakantie.

Ik hoop er nog een paar foto's aan toe te voegen, maar weet niet of dat wel lukt. Doe mijn best!!!

• 07 Juni 2015 - 21:18

Adri Van Leeuwen:

Hoi Lidy, fijn dat jullie er zo van genoten hebben, hier kun je nog lekker van na genieten. A3