Dag 5. Woensdag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Dag 5. Woensdag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Dag 5. Woensdag

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

09 November 2016 | Marokko, Marrakesh

Vanmorgen mochten we uitslapen, vertrek 8.30 uur.
Eerst gingen we de grote moskee bekijken. Wat een prachtig en groot gebouw. Schitterend maar wel met een HAMMAM die alleen voor de sier is en niet wordt gebruikt. Raar maar waar. Trouwens deze moskee ligt helemaal in het water van de Atlantische oceaan. Hierna een rondje door de stad een mooie kerk bezocht en een kaarsje voor Henk aangestoken. Het paleis van de koning bekeken en een gebouw wat vroeger het huis van de burgemeester was.
Toen terug naar het hotel voor de lunch en de bus in voor de rit naar Marrakech 240 km. We zijn vergeten te turven hoe vaak we de bus al in en uitgestapt zijn. Heel vaak!!!!
Ons hotel is prachtig en ligt buiten Marrakech. Dus we gaan vanavond niet op stap, morgen om 7 uur in de bus naar Essauira. Alleen een mazzel we blijven hier 3 nachten dus morgen geen gesjouw met de koffer. Ook hier volgen de foto's nog.

• 10 November 2016 - 09:21

Marry:

Goedemorgen dames op deze bijzondere dag en jullie weten waarom hij bijzonder is.
    Heerlijk een paar dagen in het zelfde hotel
    Geen gedoe met de koffers en lekker wat langer in jullie bedje blijven liggen denk ik.
    Dus volop genieten
    Groetjes Marry uit het zonnige Leimuiden.

• 10 November 2016 - 23:32

Corrie:

Hallo allebei ,
    Wat een leuk verslag ,zo blijven we op de hoogte .
    Geniet maar van jullie reis ,ik zie de plaatsen zo voor me
    hartelijke groeten
    Corrie uit een koud en regenachtig Nederland