Dag 8 zaterdag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Dag 8 zaterdag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Dag 8 zaterdag

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

13 November 2016 | Marokko, Marrakesh

Vandaag gaan we verkassen naar het laatste hotel van deze vakantie. Om 11.00 uur met de koffer de bus in en naar een half uur aan de nadere kant van Marrakech in hotel Marmara Madina. Een super groot complex met 2 hotels diverse zwembaden, sportfaciliteiten en een spa dus dat gaat wel lukken deze week. Na een rondleiding naar de kamers, heerlijk op de begane grond, dus geen trappen lopen. Koffer uitpakken, want na het grutten de hele week zag de inhoud er niet meer uit. Toen heerlijk relaxen aan het zwembad. Even zwemmen, erg koud en lekker lezen. Genieten dus! Ja hier red ik het nog wel een week. Er wordt na zondG heel goed weer verwacht 26/27 graden dus niet verkeerd.

• 13 November 2016 - 14:14

Ria Breuren:

Hoi zussie en cheyenne,we zijn weer in de lucht,heb al jullie verslagen gelezen.Al veel gezien en nu eindelijk rust.Heb van alles genoten,maak er nog een fijne week van.Liefs Ton en Ria

• 13 November 2016 - 16:36

Marry:

Oh wat heerlijk dat het nu van dat mooie weer gaat worden
    Heerlijk luieren bij het zwembad na zo n drukke week en zo nu en dan ff een duik
    Ik hoop dat jullie er heel erg van genieten maar wat wil je nog meer zon water lekker eten en drinken .
    Groetjes Marry.

• 13 November 2016 - 19:00

Adrie:

Hoi dames,
    Volgens mij vermaken jullie je best, ga nu nog even lekker uitrusten, en geniet van het mooie weer, dat zal wel lukken denk ik.
    Groetjes Dries en Adrie.