Dag 9 zondag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Dag 9 zondag - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Dag 9 zondag

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

13 November 2016 | Marokko, Marrakesh

Heerlijk uitgeslapen en het plan was om de hele dag plat te gaan bij het zwembad. Foutje!!! Bewolkt en nu, nou dan boeken we het busje naar Marrakech. Dat haden er meer bedacht dus wij konden pas om 4 uur weg. De hele dag lekker rondgehangen, gekletst en wat gelezen. Om 4 uur het busje en ja hoor was er een grote demonstratie in Marrakech tegen de COP22 die daar op dit moment wordt gehouden. Al het verkeer in de hele stad zat vast. Normaal doe je er 20 min. Over en nu ruim een uur. Maar goed we zijn er gekomen. Vanaf een plein was het 20 min. lopen naar het grote plein. Overal waar je keek mensen, mensen, mensen. Op het plein aangekomen eerst de parking bekeken waar Henk altijd de auto neerzette toen wij daar waren en ja hoor niets verandert, hoewel nu was het geen grint en zandzooi maar keurig geasfalteerd. Heerlijk over het plein gewandeld en alles bekeken, een stukje de Soek in en toen heerlijk gegeten. Om 20.30 uur moesten we weer op het plein zijn om met het busje terug te gaan. Al met al moeite voeten maar een erg lekkere middag.
Als het goed is morgen echt de hele dag plat.