We zijn er!!! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

06 Februari 2008 | Nederland, Hilversum

Hallo allemaal,

Het is nu 20.50 uur in Bangkok. We zijn met een vertraging van een uur vertrokken om 21.30 uur uit Nederland. Om 20.00 uur nederlandse tijd geland. Daarna een poos wachten voor de douane. Maar we hadden in het vliegtuiig een Spaanse dame ontmoet die ons op sleeptouw nam naar een klein, heel goedkoop hotelletje. Met z'n vijfen en alle bagage in een busje en rijden maar. We logeren in het Siam II hotel in het midden van de stad. Perfect. Schone kamer, geen uitzicht maar het is toch maar voor 2 nachtjes. Per kamer totaal 1780 Bath en dat is 8 euro per kamer, dus geen geld. Gauw wat anders aan en naar benden wat drinken en een hapje eten. Heerlijk, haast gratis. Om 18.30 uur afgesproken met onze vriendin en allemaal leuke straatjes, marktjes in. Heerlijke temperatuur,heel gezellig, op een terrasje wat drinken en nu in het hotel, even internetten en dan naar bed. We zijn een beetje uitgewoond nu.
Morgen klunnen we vanaf 6 uur ontbijten, maar dat doen we niet. We gaan wel op ontdekkingsreis door Bangkok. De smog valt trouwens heel erg mee. Zo dat was het weer voor vandaag. Morgen gaan we proberen of we er foto's bij kunnen plaatsen. Groetjes aan Marcel, Marlies, Stian en Mila en Frank. En natuurlijk aan Eefje, Chey, Esther, Jurrie, Daan en Milan. Een dikke kus van alle Opa's en Oma's. We genieten. Verder natuurlijk de groetjes aan iedereen die ons volgt.

• 06 Februari 2008 - 16:14

Esther:

klinkt lekker mams, dat wordt genieten de komende weken. veel zien lekker eten en nog voor leuke prijsjes!! helemaal goed! klein beetje jaloers ben ik wel.
    een kus terug van daan en milan en we houden jullie in de gaten!!
    kus es x

• 06 Februari 2008 - 16:32

Ton En Ria:

Fijn dat je er bent,Niet meteen teveel eten want je kent de gevolgen!Maak er wat van ook de anderen natuurlijk.Maar rust ook een beetje uit.gr.en dikke kus je zus

• 06 Februari 2008 - 18:10

Paul:

Waarom wordt mijn naam niet genoemd, ik heb een dagtaak om je te volgen.

• 06 Februari 2008 - 18:24

Lia En Ben:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen

• 06 Februari 2008 - 18:46

Yvonne En Willem:

fijn dat jullie toch ergens naar toe konden.hier gaat alles zijn goed Willem is nu iets slechter maar is ook de 4e kuur en dat is natuurlijk wel vergif.geniet lekker en tot internet yvon

• 06 Februari 2008 - 18:53

Marry:

luitjes heel veel plezier erg leuk dat we zo op de hoogte blijven wat jullie allemaal doen.Dag lieverds xxxxxx

• 07 Februari 2008 - 14:57

Evelien:

Goh mam, eerste keer dat je me eefje noemt! Was dat niet tegen je principe :-)
    Zie je wel dat daar alles makkelijk en goedkoop te regelen valt! Lekker om te horen dat jullie nu al genieten !!!
    Dikke kus enneh....geniet nog maar lekker door!!