In Pattaya dag 1 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu In Pattaya dag 1 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

In Pattaya dag 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

12 Februari 2008 | Thailand, Pattaya

Zo daar zijn we dan weer.

Vanmorgen om 11.05 uur de lucht in en om 14.15 uur in het zwembad. Keurig hotel 10e etage met balzalen van kamers ± 70 m2. Dus we klagen nog steeds niet. In de late namiddag naar het centrum gelopen ± 10 min. dan zitten we op het strand bij de Walkingstreet het grootste bordeel van de wereld. De mannen willen weg maar A3 en ik houden ze goed vast. Heerlijk noodels gegeten en 8 bier en jullie raden het nooit voor ongeveer 22 euro TOTAAL. Nou dat is toch niet gek he. Ja, Esther we weten het de foto's, we hebben er al ongeveer 100 gemaakt maar geen tijd om ze op het web te zetten. Echt wel geprobeerd maar na (volgens 3S 15 uur proberen!!!) zijn we maar gestopt. Nee hoor alle gekheid op een stokje, we hebben gewoon echt geen tijd. We gaan nu die walkingstreet aflopen en dan naar het thaiboxen kijken. In een tent zeker 200 meiden die allemaal zitten te gillen of we bij hen aan de bar komen zitten. Dus keuze genoeg. Daarna gaan we weer terug naar onze geweldige hotel het Central Pattaya Hotel om lekker te gaan slapen. We hebben tenslotte hier nog 2 dagen voor de boeg. Oh, ja Esther we komen op donderdag 21-02-08 's morgens om 05.59 uur aan op schiphol. We bellen wel als we de bagage hebben.
Jullie zien dat het prima met ons gaat, de verbrandingen vallen mee, we zijn nu bruin en alle verschillende kleuren rood/wit.

Veel liefs aan allemaal en dikke kusjes voor de kids en kleinkids

A3 en 3S, Henk en Lidy

  • 12 Februari 2008 - 18:55

    Cheyenne:

    Heey oma en opa!
    Ik heb jullie al lang niet meer gezien,maar ik mis jullie heel erg.
    Maar het is niet anders.
    Daniel en Milan missen jullie ook.
    Ik hou heel erg van jullie.
    En wat hebben jullie al gedaan?
    Hebben jullie al op de oliefanten gereden?Oma ik mis je op dinsdag!
    Opa ik mis jouw natuurlijk ook hoor
    Veel plezier nog DIKKE KUS CHEYENNE -XXX-


  • 12 Februari 2008 - 20:22

    Yvonne En Willem:

    zorgen jullie dat je ook uitrusten .wat een druk progamma zeg.ik wordt er al moe van als ik het lees hihihihahaha nog steeds jaloers.maar ik zou het niet aankunnen groetjes yvon en willem

  • 14 Februari 2008 - 11:48

    Ton En Ria:

    Hallo luitjes ik lees dat het heerlijk is wat jullie allemaal doen,echt vakantie.Hier alles ook oke dikke knuf Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidy

ik ben gepensioneerd maar nog steeds erg actief vooral in reizen. Ik hoop hier nog veel reizen op te kunnen verslaan.

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 119054

Voorgaande reizen:

05 November 2016 - 19 November 2016

Rondje Marokko

30 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Cruise naar Noorwegen

28 April 2014 - 19 Mei 2014

Rondje Balkan

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java - Bali

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java-Bali

08 December 2011 - 28 December 2011

Onze 1e echte Cruise

10 Oktober 2010 - 29 Oktober 2010

Naar Suriname en Curacao

06 Februari 2008 - 23 Februari 2008

Toch naar Thailand

Landen bezocht: