2e dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu 2e dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

2e dag Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

07 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Eerste nacht redelijk geslapen. Heerlijk ontbijt en 2 uur bij reisbureau gezeten om rest van de vakantie te regelen. Was moeizaam i.v.m. het Thaise Nieuwjaar. Iedereen heeft vakantie, hebben wij weer.Daarna per boot naar Wat Po, waar we heel wat watjes gezien hebben. De grootste was de liggende boedha. Indrukwekkend. Daarna een Tuktuk toer gemaakt door heel Bangkok, scheuren dat die dingen doen. Eerst langs de lachende boedha, ook een watje en daarna enkele bedrijven bezocht, dat was voordelig voor de tuktukchauffeurs. Toen overvallen door een enorme tropische bui. 4 bilnaaden kletsnat. De tuktuk van A3 en 3S gaf op een grote kruising de geest en daarna nog 3 maal, maar de aansteker van A3 gaf redding en ze zijn ondanks 20 cm. water (echt waar)in de straten toch veilig thuis gekomen. Vanavond in een heerlijk visrestaurant gegeten en naar de nachtmarkt geweest. Een enerverende dag. Morgen verder en nu een lekkere koude bier.
Jurrie de foto's willen nog niet, ik heb wel je programma maar hij wil niet, volgende keer weer proberen.

Nou veel groetjes van ons alle vier en tot morgen misschien want we vliegen morgen naar Ko Samui.

A3 en 3S
Henk en Lidy

• 07 Februari 2008 - 18:05

Evelien:

Hoi lieverds!

Echt leuk dit zeg om jullie zo te volgen!
    Leuk hoor ko Samui, wel een van de toeristische(?) eilanden maar wel erg gezellig. Leuk om uit te gaan. Ik weet niet of jullie al een hotel geboekt hebben maar First Bungalows( je weet wel zo'n huisje op het strand) is echt een aanrader. Het zit op het populairste strand van Samui, Chaweng Beach. Dan wordt je echt wakker van het geluid vd zee en spring je zo vanuit je bed de zee in. Als dat niet heerlijk is:-)Ook superlekkere, en goedkope roomservice!Vanaf het strand kan je de rots op klimmen en daar zit een schattig restaurantje verstopt met prachtig uitzicht en een heerlijke tonijnsalade.
    Olifantensafari op Samui is ook super! Vanaf Samui kan je ook met de boot naar ko phangan, kunnen jullie misschien nog wel een full moon party meemaken.( Feest op het strand) Bekend en berucht over de hele wereld!! Koh Tao( schildpaddeneiland wat ik je vertelde) is ook vanaf Samui met de boot te doen! ( lekker back to basic!) Sensi Paradise Resort waren die huisjes zonder ramen en deuren op de rotsen aan het strand. Geweldig!!! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Ik ben heel benieuwd naar jullie volgende belevenissen!
    Tot snel. Veel plezier samen!

Dikke kus, Evelien en Cheyenne

• 07 Februari 2008 - 18:23

Nell En Dick:

Goede reis naar Ko Samui, leuk te horen dat jullie het fijn vinden, we horen vast meer van jullie.

• 07 Februari 2008 - 19:16

Marjo (zwemmen):

Ik heb bij de Lieberg doorgegeven hoor dat jullie naar Thailand zijn. Van iedereen een goede vakantie gewenst.
    Leuk om te horen dat jullie het al zo goed naar het zin hebben. En tips voor leuke bezienswaardigheden en hotelletjes hebben jullie ook voldoende geloof ik.
    Veel plezier nog. Geniet ervan !!!
    Voor jullie allemaal nog een fijne vakantie.

• 07 Februari 2008 - 19:43

Ik:

Watjes gezien??
    Hier zijn geen watjes meer
    Die wij kennen zijn in Bangkok

• 07 Februari 2008 - 20:21

Paul:

Ko Samui waar is dat in godsnaam, staat niet op de kaart dus geeft geen lingo.
    Veel plezier verder.

• 07 Februari 2008 - 22:49

Willem En Yvon:

wij blijven jullie volgen veel plezier

• 08 Februari 2008 - 07:51

Marry:

Wat een leuke verhalen,echt gaaf om dit allemaal mee te kunnen maken.Ik hoop dat jullie niet al te veel van die tropische buien meer maken je bilnaad kan beter kletsnat van het zweet worden op een heerlijk zonnig strandje.Veel plezier knuffel

• 08 Februari 2008 - 12:18

Ton En Ria:

Een beetje water kan geen kwaad is al het Hollandse stof er tenminste af.Nou luitjes geniet er maar van tot de volgende mail!Ria

• 08 Februari 2008 - 13:10

Lia:

wat leuk 2 keer nieuwjaar meemaken in 1 jaar en geniet lekker van jullie biertje,

groetjes ben en lia

• 08 Februari 2008 - 13:50

Trees:

Leuk jullie reisverslag.
    Jullie regen,hier is een heerlijk zonnetje.Veel fun

• 08 Februari 2008 - 21:39

(klein)kids:

Hoi opa(s) en oma(s)! Wat onwijs leuk die site, ga proberen regelmatig te checken! Zo te lezen hebben jullie al het een en ander meegemaakt en zal ongetwijfeld gepaard gaan met de nodige humor! Heel goed, geniet ervan en lekker veel foto's en video's maken, dan kunnen we straks lekker meegenieten! Grote dikke kus van Stian en Mila, Mila vraagt steeds naar jullie; "opa oma kantie? (voor ze daar uit is duurt wel even...) Opa vietuig!" En Stian heeft ineens een "lievelingsdier"; de walvis. toen ik vroeg waarom; "omdat ie zo leuk uit z'n navel spuit!!" Veel plezier, tot later!!

Marcel, Marlies, Stian & Mila

• 08 Februari 2008 - 22:32

Annemieke:

Hoi luitjes,
    Loop alweer 2 berichten achter. Zit ook niet iedere dag aan de computer. Jullie zijn goed aangekomen dat is tof en hebben al heel wat meegemaakt. Leuk hoor.
    Bij jullie (jammer genoeg) al lekker nat geweest. Hier lekker zonnig en de buitendeur open!! Veel plezier nog verder, ben benieuwd wat er nog meer volgt.

• 09 Februari 2008 - 15:55

Marrie Versluis:

Hoi vakantiegangers,
    Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Adrie was natuurlijk te zwaar en daarom begaf de tuktuk het.
    Hier is het voorjaar, heerlijke zonnetje en geen tropische regenbui.
    Geniet van jullie verblijf in Thailand,
    groeten van Sjaak en Marrie.