De 1e dag aan boord - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu De 1e dag aan boord - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

De 1e dag aan boord

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidy

09 December 2011 | Kroatië, Dubrovnik

Hallo Allemaal,

Het is nu vrijdag 9 december 10.00 uur en na een overheerlijk uitgebreid ontbijt zit ik nu even achter de computer om jullie te vertellen hoe geweldig we het hier hebben.
De reis is prefect verlopen, alles precies op tijd. We waren alleen 1 kilo te zwaar, koffer open, schoenen eruit en dicht dat ding. Gauw in die dropop box en wegwezen. Alleen kwamen we er in Venetie achter dat er de hele tijd een halve onderbroek van Henk had uitgehangen. Wat een hilariteit. In Venetie met een bus naar Playa di Roma, daar een bakkie cappucine gedronken met Noel en Joris en toen met een treintje 1 halte naar het schip. Naar onze hut, we dachten een binnenhut want die hadden we besteld, hebben we een buitenhut met een prachtig groot balkon met 2 heerlijke zonnestoelen enz. Wat een luxe. De koffers werden keurig boven 10e etage, gebracht, uitpakken en een rondtoer door het schip. Dat je kunt verdwalen weten we nu ook. Wat is het prachtig en wat een aardig personeel. Gisteren een veiligheidsoefening gehad, daarna dineren heerlijk hoor. Om 22.30 uur naar de kamer en daar werd keurig heet en koud water gebracht voor mijn spoelen. Prima geregeld, komen dit elke avond brengen. Om 23.30 licht uit, we waren bekaf en slapen, nou ja het was meer coma. Vanmorgen om 7 uur wakker, plassen en lekker weer naar bed. Om 08.15 eruit gauw douchen, aankleden en ontbijten. Wat lekker eten betreft ben ik erg op mijn plek hier, overal lekkernijen, zoete, zoute, hartige hapjes. Alles is er.
Nou voor vandaag vind ik het lang genoeg. Ga nog even koffie halen en dan Dubrovnik bezoeken. Niet jaloers zijn, wij lijden rustig verder. Ha, ha. Ton blij dat alles goed is met je. Foto's lukt nog niet, blijven proberen. Groetjes Henk en Lidy

• 09 December 2011 - 10:11

Ina:

hey wat leuk om zo met jully contact te houden, maar ben nu toch wel een klein beetje jaloers hoor , ha ha , maar gun het jullly van harte , verdiend gewoon hoor, ik wens jully een fijne vakantie toe , laat je lekker verwennen, verder wens ik jully een behouden vaart toe . tot hoors dikke knuffel en kus van ons.xx

• 09 December 2011 - 12:51

Evelien:

Klinkt allemaal weer heerlijk! Genieten hoor!! xx

• 09 December 2011 - 13:28

Kim Van Tiel:

Ohh, Lidy, wat klinkt dit heerlijk... Geniet ervan zoveel je kunt jullie hebben het echt verdient.... En leuk dat ik je verslagjes hier kan lezen!!
    Hele fijne tijd gewenst, ook van Marco!
    Liefs Kim

• 09 December 2011 - 20:01

Doris Koudijs:

Nou, de eerste dag hebben jullie gehad, zo te lezen is het meer dan jullie verwacht hadden. Gezellig! Jullie hebben een goede tijd uitgekozen om op reis te gaan, want nu begint het koud en stormachtig te worden.Geniet er lekker van, maar bovenal wens ik jullie een heel plezierige reis toe. Groeten en liefs van Doris

• 10 December 2011 - 07:16

Rita:

blij dat het allemaal zo heerlijk is.
    Wij doen het wel met chloorwater.
    Genieten maar.