Dag 4 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Henk en Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

11 December 2011 | Malta, Valletta

Goed, hoe nu verder. Even denken waar we gebleven waren. Oh ja. Ik weet het weer. Eeerst willen we iedereen bedankrn voor de leuke reacties. Daan en Mirte, nee ik ben er maandag niet. Jullie moeten op je worstjes waten tot het nieuwe jaar. Pech he!! En Milan, ja jou missen we ook erg. Maar dat moet dan maar even, wij gaan gewoon door met reizen. Gisteren terug aan boord lekker middag thee, met allemaal lekkere hapjes, zoet, zuur, hartig noem maar op. Een paradijs voor Lidy en ook voor Henk hoor! Samen geboggled, beetje gelezen, beetje geslapen en toen heerlijk tutten op z'n mooist en dat lukte ook nog. Toen naar de grote hal, deze was prachtig versierd en we hebben bij 2 fotograven een fotoserie laten maken. Kijken of het wat is, anders kopen we ze lekker niet. Iedereen was prachtig gekleed het leek een groot feest, dat was het ook. Er was een grote champagne fontein en deze werd helemaal volgeschonken, er was live muziek, een toespraak van de kapitein en champagne voor iedereen. Heerlijk om eens mee te maken. Daarna natuurlijk dineren en nu aan een tafel met 2 engelsen en 4 amerikanen. Erg leuk en zo krijg je wel hele leuke gesprekken. Na het tafelen een show gezien en toen nog even geprobeerd te dansen, jammer mijn knie doet het niet meer, dus die pret was snel over. Vannacht weer heerlijk geslapen en ik werd weer gewekt door de telf. omdat de tijd nu weer een uur terug moest. Ontbeten en in de tussentijd liepen we de haven van Malta binnen. Prachtig gezicht, om 10.00 uur van boord en een hop on - hop off bus gepakt, die ons in 2.5 uur de hoogtepunten van Malta heeft laten zien. Eerst was het erg lekker, zonnetje erbij maar later werd het toch erg fris in die open bus. Nu is het 15.15 uur en gaan we weer voor een heerlijk thee aan boord. Vanavond om 6 uur varen we weer weg op weg naar Tunesie. Ik hoop dat jullie een beetje met ons meegenieten. En Manon, nee ik heb nog niet getraind. We lopen veel dus dat moet nu even genoeg zijn.
Dit was het weer even, we gaan hier niet eens proberen foto's er op te zetten want de boel is al 3 keer afgebroken en direct kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen. Het wordt hopelijk morgen vervolgd.
Dikke kus voor de kids en kleinkids en verder de groetjes aan iedereen.

  • 11 December 2011 - 16:18

    Ina:

    hey kanjers ff een berichtje uit hilversum, in hilversum mis je niks hoor, geen rara dingen gebeurd hier, nog niet teminsten ha ha , als ik alles zo lees van jully , lijkt het wel een echte loveboot, hey kanjers blijf er maar lekker van genieten hoor , maar als ik alles zo lees ?? wil ik dit ook 1x mee maken in mijn leventje, maar ja dan moet ik eerst een rijke kerel gaan zoeken he ? heb jij nog iets in de aanbieding lidy?? lol . nou hele dikke knuffel en tot morgen xxxxxxxxx

  • 12 December 2011 - 15:07

    Maxime:

    Hey opa en oma,
    Klinkt allemaal heerlijk... Jullie vermaken jullie prima volgens mij... Geniet ook maar een beetje voor mij :p...

    Wat een geluk hebben jullie met jullie hut zeg :).... Ben nieuwsgierig naar de foto's en filmpjes:)...

    Veel plezier nog!!! Xxx lGKD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidy

ik ben gepensioneerd maar nog steeds erg actief vooral in reizen. Ik hoop hier nog veel reizen op te kunnen verslaan.

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 118704

Voorgaande reizen:

05 November 2016 - 19 November 2016

Rondje Marokko

30 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Cruise naar Noorwegen

28 April 2014 - 19 Mei 2014

Rondje Balkan

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java - Bali

14 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Rondreis Java-Bali

08 December 2011 - 28 December 2011

Onze 1e echte Cruise

10 Oktober 2010 - 29 Oktober 2010

Naar Suriname en Curacao

06 Februari 2008 - 23 Februari 2008

Toch naar Thailand

Landen bezocht: