We zijn bijna in Rio - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu We zijn bijna in Rio - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Lidy Wittmarschen - WaarBenJij.nu

We zijn bijna in Rio

Door: Henk en Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

23 December 2011 | Brazilië, São Paulo

Nog een laatste verslagje vanaf de boot. Moeten ons tegoed even opmnaken. In Recife verder een erg leuke dag gehad. Gisteren lekker relaxen bij de pool en niets doen behalve lezen, lekker eten en kletsen. 's avonds weer in vol ornaat en gezellig gedanst totdat ik weer eens door mijn knie ging. Vandaag laatste cruisedag, het is bewolkt, maar wel lekker warm. Een klein regenbuitje net, maar ja wie daar op let is een kniesoor.
Verder vandaag alle instructies gekregen voor het vertrek van morgen, visastempel in ons paspoort en nu alleen vanavond de sooi weer inpakken, ben benieuwd of het allemaal weer lukt. De dikke truien moeten er nu ook in want in Rio is het 38 graden. Dus lekker warm. We hebben al veel informatie van medereizigers gekregen, dus dat wordt hard werken de a.s. 4 dagen om alles ook te kunnen zien. We houden jullie natuurlijk op de hoogte (als dat gaat). Als hij opeens afbreekt heb ik geen tegoed meer. Iedereen fijne Kerstdagen en voor de kids en kleinkids een hele dikke zoen en tot gauw. Sterkte voor Truusje, doe haar maar de groeten. Liefs Henk en Lidy

• 23 December 2011 - 14:57

Ina:

hey kanjers, lekker he om zo te mogen genieten van het leven , verdiend hoor , ik wens jully vanuit het drukke hilversum, wordt gek van al die mensen, niet normaal meer in de supermarkten hoor, a.h. wil zelfs eerste kerstdag een paar uurtjes open gaan, zo erg is het dus , nou geniet nog maar lekker daar hoor, hele fijne kerstdagen wens ik jully toe, en een goede terugreis al vast . hele dikke knuffel van ons . ik zie kerstavond jou kleinkids , ik zal ze een dikke knuffel geven van jully oke ?doeiiiiiiiiiiiiiiiii knufffffffffffffffffffffffffff xxxxxxxxxxxxxx

• 24 December 2011 - 12:28

Ton En Ria:

Hoi luitjes,wat gaat de reis snel om he?Fijn dat jullie het zo lekker hebben.
    Hier is alles al in kerstsfeer,heb net een pakketje gemaakt gaan zo bij Stefan eten en morgen in Uithoorn.Ja wij komen de dagen wel door!.Geniet nog van die laatste dagen ,veel liefs je zus

• 25 December 2011 - 16:22

Cheyenne:

Hey oma
    Zo te horen is het daar heel lekker.
    Jammer dat je er niet bent met Kerstmis :( maar ik mis Ne heel erg
    xxx Cheyenne